söndag 23 oktober 2011

Gardinshopping och stallfix

Igår var det fullspäckat schema hela dagen! Jag mötte mamma på stan vid 11 för att få lite smakråd vilka gardiner man ska ha. Efter mycket velande och spring fram och tillbaka i affärer så blev det iallafall två st fina, ett par panelgardiner till vardagsrummet och ett par svarta i spets till sovrummet. Sen blev det fikastopp på Storken innan vi fortsatte till Granngården och Hööks och köpte hästfoder och ett ridtäcke till Chili. Väl hemma hos mig hjälpte mamma mig att sätta upp gardiner och duscha blommor, riktigt mammapyssel! På kvällen var vi i stallet och jag trimmade markarbete på fina Chili i ridhuset. Stannade hos mamma och pappa på middag innan jag åkte hem och hade filmkväll med Jonte. Somnade dock efter halva filmen efter en lång och händelserik dag.... Idag är det tvättning mellan 12-16 som gäller!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar