torsdag 12 juli 2012

Otursdag

Det är INTE min dag idag..... Började med att mamma ringde imorse och berättade att Chili blivit halt från ingenstans. Hästen har ju aldrig varit halt på 5 år men så fort jag åker på semester händer det :( Dopdatumet som vi bokat in har blivit flyttat och dopkorten måste göras om, saaben har pyspunka och jag har jordens största finne på näsan. Vad blir det härnäst? Det är tydligen inte meningen att jag ska åka på semester... Ligger nära till hands att gräva en grop och hoppa ner i några dagar, men jag ska försöka ( trots mina hormoner) att ha det trevligt här i Malmö.


1 kommentar:

  1. Jobbigt! Kämpa på! Hästen frisknar till, korten går att ändra, däcket att laga och finnen försvinner snart! Imorgon blir en bättre dag:-)
    Kram till er - fina familjen!

    SvaraRadera