söndag 21 oktober 2012

FEST!!!

Igår fyllde finaste Emma 26 år så hon hade styrt tacos och "tjejförfest" hemma hos sig! För mig innebar det premiär i festsammanhang då jag inte druckit alkohol på över 1,5 år!!! Men som jag längtat efter den här kvällen! Det var jätteroligt att få sminka sig och göra sig fräsch och vara " Ida" för en kväll! Vi avslutade med att slå klackarna i taket på Flustret! När dansade jag senast?! Kan inte säga annat än att mamma Ida är ganska sliten idag men att det verkligen var värt det, att få komma hemifrån, ha roligt med tjejerna och komma hem kl 02.30! Idag får jag vara med mina dotter, hon betyder trots allt mest i hela världen!

Grattis Emma!!








Den här har jag längtat efter att få dricka- bacardi breezer melon!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar