lördag 21 september 2013

Barnloppis

Astrid fick sova middag i vagnen idag medans jag strosade runt på barnloppis på Fyrispark i finvädret! Älskar barnloppisar! Dagens fynd blev ett par jättefina fodrade gummistövlar, några byxor och tröjor att ha på förskolan, mössor och pussel!

På eftermiddagen fick vi spontanbesök av familjen Nord som kom förbi och hade fika med sig. Sånt gillar vi! Astrid och Loke härjade runt ett tag innan härskapet gick hem igen. 

Jag åkte vidare till stallet där det idag stod hoppning på schemat! Över ett halvår sen jag hoppade Chili sist, lite ringrostigt till en början men sen var vi tillbaka på banan igen, så kul! 

På kvällen blev det middag och mys i soffan med min älskling! - En bra lördag!



1 kommentar:

  1. Jag måste komma och hälsa på i stallet nån dag, kul att se Chili igen ju! :)

    SvaraRadera