torsdag 26 juni 2014

SEMESTER!!!

Här hemma firar vi att jag har gått på semester ( Jonte jobbar imorgon också) Det var en fantastisk känsla att stänga grinden på jobbet idag och veta att jag inte kommer tillbaka dit på 6 veckor! Ja ni läste rätt! Vi ska vara lediga tillsammans i 6 VECKOR i sommar! Som vi har längtat! 

Det blir en hemmasommar i år, första sommaren i huset och vi har mycket som vi vill  fixa med! Vi hoppas på mycket sol och bad och så blir det mysiga dagsutflykter och kortare tripper. I slutet på nästa vecka så får vi besök av våra syskon med barn! 

Jag inleder min semester med en tripp till Ullared tillsammans med mamma. Vi har bokat en bussresa med avgång kl 7 imorgonbitti och hem på lördagkväll så nu ska jag packa det sista och försöka komma i säng. Längtar efter att få shoppa loss! Mycket inredning till hemmet står på shoppinglistan :) 

Firar semestern med jordgubbar och choklad tillsammans med min bättre hälft!

Vilken lycka att få vara tillsammans med mina älsklingar hela sommaren! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar