söndag 21 september 2014

Bra helg!

Jag har haft en upp piggande och bra helg. Träffade min underbara vän Anna igår som gjorde hela min dag! Vi gick på barnloppis, åt lunch tillsammans och shoppade lite. Kände mig som en ny människa när jag kom hem igen. Tack för att du finns! Med mig hem hade jag nya höstskor till Astrid, en tunika till mig själv och en jättesöt ljuslykta. På eftermiddagen vinkade vi av världens bästa pappa som skulle på kryssning med jobbet. Astrid och jag cyklade hem till mormor och morfar för lördagsmiddag och mys.

Idag har vi varit på Barnens dag i Björklinge. Mycket uppskattat av Astrid med ponnyridning, tornerspel, hoppborg, bollhav, fiskdamm, hundparad och massa fika! Träffade en massa bekanta och förskolekompisar också.

Tror att jag är laddad med ny energi...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar