måndag 5 januari 2015

Lata dagar

Julledigheten börjar närma sig sitt slut och det är dags att komma in i vanliga rutiner igen... På onsdag vankas det jobb och förskola. Här hemma är dagarna ganska lata, vi sover länge på mornarna och är uppe sent på kvällarna... Vi träffar lite vänner men tar det annars ganska lugnt. Idag ska jag plocka bort julen här hemma tänkte jag. 

Ett nytt år har vi framför oss. 2015. Ett spännande år med mycket att se fram emot. Först ut blir en härlig spahelg på Högbobruks hotell som jag fått av min älskling i julklapp. Den 30/1 åker vi dit för att koppla av, njuta och äta gott! Längtar!  Senare stundar 30 årsfester och vårt första bröllop som vi ska få gå på i sommar!  Ska också se till att njuta ännu mer av familjemys och träffa våra fina vänner som vi har omkring oss. 

Häromdagen fick vi spontanbesök av fina familjen Nord! 
I lördags var jag och hälsade på finaste Chili! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar