söndag 15 februari 2015

Alla hjärtans dag och Skövde helg

I fredags hade jag beställt blombud hem till Jonte för att överraska honom och när jag kom hem från jobbet lagade jag tre rätters för att visa att jag upskattar honom såååå mycket. Jag har legat sjuk i veckan och han har tagit hand om mig och allt annat. Han är verkligen värd det bästa och det ska han veta! Vi firade alla hjärtans dag en dag innan för i lördags åkte vi ner till Skövde för att fira Elize som blivit 1 år. Det blev kalas med familj och vänner och vi sov över en natt och åkte hemåt idag igen. Svisch sa det så var den här helgen över. Jag har precis tittat på ett spännande avsnitt av Arne Dahl och ska nu avnjuta lite skönhetssömn. Förhoppningsvis har vi en frisk vecka framför oss... 

                 Elize 1 år!
Lekparkshäng i Skövde innan vi for  hemåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar