söndag 22 mars 2015

Järlåsatripp och shopping

Så har även denna helg susat iväg och vi har hamnat i soffan för att varva ner innan läggdags. 

Igår åkte vi till Järlåsa för att hälsa på våra fina vänner Robban och Jannika och Felix och Max. Blev bjudna på lunch och fika och barnen hade kul tillsammans i flera timmar! Väl hemma igen så blev det tacos och Beckfilm för oss när Astrid hade somnat. 

Idag unnade jag mig lite egentid och åkte in till stan och gick på barnloppis där jag fyndade en sparkcykel, skaljacka och ett pussel till Astrid. Åkte vidare till Gränby där jag köpte några plagg till och unnade även mig själv en ny tröja! 

På eftermiddagen har vi haft farmor och farfar på besök. Bjöd dom på kycklinggryta och äppelpaj till efterrätt. 

Älskar dessa mysiga helger som jag får spendera med min härliga lilla familj. 

        Lördagsbus med Felix och Max! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar