lördag 26 september 2015

Barngympa

För några veckor sen anmälde jag Astrid till barngympa här i Björklinge på lördagar kl 10.15 i Björklinge skolas gympasal, idag var första gången och som hon har tjatat, är det gympa idag, är det lördag idag? Det passade henne perfekt att få springa, hoppa, leka och dansa och perfekt för mig att vara med och röra på mig. Vi längtar redan till nästa lördag! Under tiden var Kevin hemma med Jonte, första gången jag är utan honom en längre stund. Det gick så bra så! 

Astrid är ledig från förskolan på fredagar så igår packade jag in båda barnen i bilen och åkte hem till Johanna i stan, vi umgicks mycket när vi var mammalediga tillsammans för 3 år sedan så det var ett kärt återseende! På kvällen blev det pizza och idolmys! 

       Redo att bege oss till stan 

         Förväntansfull gympatjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar