torsdag 7 juli 2011

Fullt upp!

Semesterdagarna susar förbi och jag har haft fullt upp och saker att göra varje dag! Idag åkte jag och Jonte ut till Skaris där en av hans kompisar har båtplats. Låg och solade, badade och njöt av att bara vara ledig. Härligt med iallafall två dagar på stranden första semesterveckan! Åkte ut till stallet vid 17tiden och tog in hästarna och gav em mat. Sen kom Elin ut och tog en uteritt tillsammans med mig, mysigt. Vi kvällsfodrade och åkte hem tillsammans. Har precis ätit korvstroganoff med Jonte och ska hoppa in i duschen nu. Imorgon blir det nog en liten shoppingtur på dagen och förhoppningsvis så hittar jag något på Ginatricot för mitt presentkort som jag fick i 25årspresent. Det börjar även bli dags att packa inför Gotlandsresan som närmar sig med stormsteg, på söndagmorgon far vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar