lördag 16 juli 2011

Hemma igen!!

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka i Visby tillsammans med mitt härliga gäng! Kommer sakna vårt lilla kollektiv, mysiga middagar, afterbeach med marmeladorkestern och att vakna till Ulf Lundell -Just idag! Borta bra men hemma bäst! Nu kliar det i fingrarna efter att få känna hästdoft, mocka skit och sitta i sadeln igen, hästabstinens till tusen vill jag lova! Jag har ägnat några timmar i stallet nu på kvällen och pysslat med Chili riktigt ordentligt, så roligt att få träffa honom igen och pussa på hans varma mule! Stannade hos mamma och pappa påvägen hem och fikade och pratade, lämnade av lite Gotlandspresenter eftersom dom har tagit hand om Chili så bra som bara dom kan när jag har varit borta :) Lite semesterbilder kommer upp när jag har fått ordning på dom i datorn, håll ut!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar