lördag 10 september 2011

Dagens tävling

Min klubb Björklinge ryttarförening ordnade tävling på Jälla idag så jag har varit där och hoppat 110 och 115. Hade ett pet i omhoppningen i första klassen men annars en bra runda. I 115 var han så himla fin, hoppade fantastiskt och allt var perfekt tills missen i kombinationen och jag gör en snygg avsittning och landar på fötterna! Typiskt när han kändes så fin. Men det är sånt som händer. Jag är nöjd med dagen ändå. Jonte kom och tittade och tog några bilder samt filmade!











1 kommentar:

  1. Anonym10/9/11

    Hejsan!
    Jag heter Alva och står på Sandbyholm för tillfället, men letar ny stallplats och undrar helt enkelt om du vet ifall det finns någon plats borta på Sandbro? För som jag har fattat det är det där du står?
    Så får du gärna berätta lite om stallet ifall du har lust! :)
    Tack på förhand, kram Alva

    SvaraRadera