torsdag 15 september 2011

Hej och hå!

Jag hade tänkt att åka hem från jobbet och lägga mig under en fílt och mysa idag när jag kom hem vid 14 men istället så åkte jag ner på stan i ren panik och klippte håret kl 15 då vi ska ha fotografering på jobbet imorgon, kul att se ut som en svamp i håret då. NEJ! Nu är jag kortklippt och fin igen och till nästa gång ska jag vara ute i god tid med att boka klipptid! Hann bara hem och vända från frisören så var det dags att åka till stallet (med min nystylade frisyr...) Fick sällskap ut av Evelinas medryttare Anna och hennes hund så vi red en långtur upp till skogen och hade jättemysigt! Det förgyllde min stressiga och oplanerade dag! Hösten är här och jag har gått och känt mig ruggig hela dagen. Det var underbart att tappa upp ett varmt bad och hoppa i när jag kom hem från stallet! Känner mig redo att bli plåtad imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar