torsdag 2 februari 2012

Roligheter!

Dålig uppdatering av mig här i veckan... Men jag har haft en massa roligt för mig! Igår träffade jag Linnea på stan. Vi strosade runt i lite affärer och fikade på Café Årummet, mysigt. För några veckor sedan när jag var på mitt träff på vårdcentralen så träffade jag en gammal bekant ( hon är från Björklinge och vi har ridit tillsammans i Bälinge för många år sen) Spontan och social som jag är så tog jag kontakt med henne via Eniro för att jag tyckte att det vore roligt att träffas eftersom båda är gravida. Michaela blev jätteglad och bjöd hem mig på fika, så idag har jag varit hos henne och hälsat på i huset hon bor i som ligger i Sätuna på vägen till stallet. Hon hade gjort jättemysigt och bjöd på baguetter med en massa gott pålägg, varm choklad och jättegod paj. Vi bubblade gravidprat i flera timmar och kom fram till att vi har en hel massa gemensamt! Roligt att knyta nya kontakter och nyttigt att ventilera med fler som ska ha barn nästan samtidigt. Vi kommer absolut att fortsätta träffas! Det var en väldigt trevlig kväll som bara försvann. Kl är 22 och jag ska krypa ner i sängen alldeles ensam :( Jonte är på mässa i Borlänge och kommer hem imorgon.

Blir rörd av folk som är såhär duktiga i köket...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar