tisdag 31 januari 2012

Långa dagar

Dags att uppdatera om läget lite! Jag har jobbat två sena dagar på raken, och slitit lite extra eftersom det har varit sjuk personal... Det börjar kännas att magen tar i nu... Ikväll har jag tillbringat några timmar i stallet tillsammans med mamma. Mysigt att vara där länge och pyssla och gosa nu när jag inte träffar Chili varje dag. Det blev longering idag och Chili såg riktigt fin ut i linan! Han fick hovarna inoljade och sitt termoinnetäcke på sig nu när det ska bli kallt. Själv känner jag mig helt slut nu och magen pekar rätt ut i vädret! Dags för lite skönhetssömn om man ska orka upp kl 6 imorgonbitti...


1 kommentar:

  1. Anonym1/2/12

    Sv; inte just nu men man vet aldrig i framtiden ;) Finns det någon hemsida för stallet så man kan se bilder och priser?

    SvaraRadera