fredag 6 januari 2012

Välbehövlig ledig dag!

Jag har njutit av en ledig dag. Började dagen med att åka till stallet. Tog en skritt tur ut i solen tillsammans med Evelina. Det var en pigg och alert häst jag satt på idag ( några minusgrader ute) När jag var färdig med alla sysslor i stallet åkte jag hem till mamma och pappa och fick fika medans jag och mamma tittade i barnvagnskataloger! Jag och Jonte var på Leklust och tittade på barnvagn igår och det är hög tid att bestämma sig då det är 3 månaders leveranstid, aaaaaa!!!! Har precis klivit upp ur ett varmt bad. Brukar hälla i badskum, släcka ner i badrummet och tända ett doftljus för att slappna av ordentligt. Därefter åker ansiktsmask och havandeskapsolja på. Det är viktigt att lyxa till det och sköta om kroppen! Nu väntar jag på att Jonte ska komma hem så att vi kan laga middag och ha myskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar