måndag 9 januari 2012

Förlossningsbesök...

Jag fick åka in till förlossningen imorse efter magont och sammandragningar på höger sida.... Hade så ont så att jag blev alldeles kallsvettig och var tvungen att lägga mig på soffan på jobbet. Ringde min barnmorska som tyckte att jag skulle ringa till förlossningen och åka dit så att dom fick klämma och känna. Jonte kom och hämtade mig på jobbet och körde rally till sjukhuset... Väl på förlossningen så blev vi jättesnällt omhändertagna och jag blev undersökt. Bebisen låg som den skulle, sparkade och hade jättebra hjärtljud. Vilken lättnad! Man blir så orolig att något är fel. Men det är väl nu det börjar på riktigt kanske. Jag som har skrytit om min lyxgravididet och att jag mått så bra. Det vill jag gärna fortsätta med.... Det känns skönt att vi fick åka in och kolla att allt var bra iallfall och jag har så snälla kollegor och en underbar sambo som tar hand om mig! Nu ska jag vila efter en hektisk dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar