måndag 23 januari 2012

Tungt...

Livet känns lite tungt just nu. Min bil gick sönder i lördags- jag är totalt beroende av min bil så världen rasar samman om inte den fungerar. Det är en kamrem som har lossnat så det är inget jätte allvarligt. Jonte har bogserat den till Vänge idag där en kille han känner ska laga den. Så jag fick köra Saab till jobbet idag. Jonte är en ängel och löser alla mina problem! Det är två dagar kvar till löning och sen ska det beställas vagn, fixas barnrum, ordnas med försäkringskassan och förberedas för bebis ankomst. JA, jag känner mig en aning stressad. Har jobbat till stängning idag, en tuff och stressig måndag. När jag kom hem for jag fram med dammsugare och skurmopp i lägenheten och skrev utv samtal till jobbet. Kände att jag gjort mig förtjänt av lite chokladpudding och glass sen! Blev så sugen på det när jag såg att de åt chokladmousse på "Halv 8 hos mig"!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar