söndag 9 mars 2014

En vecka kvar

Vi kommer att somna ovaggade efter denna intensiva helg, hej och hå! Mellan all flyttpackning här hemma så fick jag och Jonte lite egentid i lördags medans Astrid var hos farmor och farfar då vi åkte iväg och beställde kakel till badrummet, hämtade tapeter och shoppade lite annat inför flytten. På kvällen var vi hembjudna till Magnus och Emma på mellofinalmys och Astrid fick också hänga på och vara vaken lite längre än vanligt. Väldigt trevligt ! 

Idag har vi packat ner det sista så nu är det nästan bara möbler och Astrids leksaker kvar i lägenheten. Vi hann cykla till familjen Nord på fm också och fira Loke som fyllde 2 år!  Kan inte fatta att vi flyttar nästa helg. Det har gått så sjukt fort och nu är vi äntligen där! Vi har en galet fullspäckad vecka framför oss och mycket som ska fixas. Jag avslutade helgen med en långtur ut i skogen som Annika i stallet drog med mig på. 14 grader varmt och tussilago i dikena, behöver jag säga att det var underbart?! Tror att Chili kommer vara trött i benen i morgon.! 

Nu tackar jag för mig och samlar kraft inför veckan, låt den gå fort :)

Trevlig kväll med goda vänner!




             Grattis Loke!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar