söndag 2 mars 2014

Flyttpackar

Vi har stått med huvudet i flyttkartonger hela helgen och faktiskt hunnit massor! Igår plockade vi ner de mesta ur kökslådor och skåp och idag har vi rensat klädförrådet inne i lägenheten och fyllt en soppsäck med gamla kläder och skor som vi ska slänga på tippen. Vi har kommit en bra bit påväg och det börjar så smått att bli kalt här hemma. Vi är grymma :) 

Som jag har sagt förut så älskar vi att mysa och goffa gott på helgerna! Igår kom farfar över och åt lördagsmiddag med oss och det var jag som stod för menyn och matlagningen ( tycker faktiskt att det är ganska kul att laga mat när jag har tid!) men jag kör på säkra kort, fläskfilé, pommes, sparris och bea! Till efterrätt blev det varma hallon, blåbär och jordgubbar med vit choklad i ugnen, sjukt gott! Vi kollade mellon på kvällen och nästa lördag är det final! Ganska många bra bidrag i år faktiskt! 

Nu ska jag ta ett break i packningen och åka och rida! 

Flyttkartonger och påsar överallt hemma hos oss nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar