fredag 28 februari 2014

Fint sällskap

Ännu en vecka har passerat. Jag hinner inte riktigt med allt just nu känner jag... Jag kom iallafall iväg på hoppträning igår, kände att jag behövde det för att hålla min ridning någorlunda vid liv och det var jättekul! Jag vill mer än jag hinner just nu tyvärr... Har mest flytt och packning i huvudet.

Pappan i huset är på Avicikonsert ikväll. Han åkte redan vid 16 så Astrid fick vara på mitt jobb en stund vilket hon tyckte var toppenkul såklart!

Vi fick trevligt middagssällskap av min fina vän Linnea som kom över och spenderade fredagskvällen med oss så att jag slapp sitta ensam. Är så glad att jag har en så fin vän som jag kan prata om allt med! 

Nu tackar jag för mig! Natti natti!

Roligt att vara på mammas jobb!



                 "Skål skål Nea"! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar