lördag 15 februari 2014

Egentid

Igår var det alla hjärtans dag. Jag och Jonte lämnade Astrid hos farmor och farfar där hon fick spendera kvällen och natten medans vi unnade oss lite välförtjänt egentid! Vi åt god middag på en gammal stammisrestaurang och avslutade kvällen med tända ljus, godis och tvmys hemma i soffan. Vi gick och la oss i vetskap om att få en rejäl sovmorgon, kan knappt minnas när jag sov till 9 senast! Efter ett par hektiska veckor så var det här precis vad vi behövde! Myset fortsatte imorse med frukost vid tv:n och en dusch innan vi åkte till Ikea för att titta på badrumsinredning. Lämnade Jonte som skulle spela match och stannade vid bolandcity där jag gick och shoppade till mig själv!

Mitt på dagen så åkte jag och hämtade hem vår lilla skatt. Blir så tomt och tyst utan henne! Nu är allt som vanligt igen! 

Min älskling överraskade med fina rosor och att han vill dela resten av livet med mig!

Badrumsfunderingar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar