lördag 12 april 2014

Lördag

Skönt med helg igen! Vi åkte in till stan vid 10 imorse och lämnade av Astrid på Leos Lekland tillsammans med farmor, Victor och Lisa. Under tiden åkte jag och Jonte iväg och kikade på utemöbler. Det är svårt att enas om något när vi båda har olika smak när det gäller bord och stolar... Så vi kom hem tomhänta men tror att vi är överens om vilket det ska bli..! Fotöljer i konstrotting med svartgrått bord till. Jag lyckades iallafall hitta ett par snygga promenaddojjor till mig själv, alltid något! Åt lunch på stan tillsammans allihopa innan vi åkte hem igen.

Har precis skjutsat Jonte till stan. Han ska träffa grabbarna ikväll och åka nattbuss hem till Björklinge för första gången ;) Bäst att jag sätter på ljudet på mobilen innan jag går och lägger mig ifall han ringer och vaknat upp i Tierp!!!!

Jag myser i soffan med en skål polly till gladiatorerna. 

Vi trängde ihop oss vid våra gamla balkongmöbler och käkade middag på altanen igår!
    Nya vårskor till mamman :)
Lördagsmys i min ensamhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar