fredag 4 april 2014

Underbara fredag

Har haft en fantastisk dag! Sol även denna fredag, underbart! Började jobba 12.30 och hade hemmamys med Astrid på förmiddagen. Fick en massa gjort hemma. Lämnade henne till mamma som fick vara barnvakt när jag åkte till jobbet och till Jonte kom hem, vi är bra på att pyssla ihop vardagen! Hon fick alltså en ledig dag från förskolan. Tillbringade dagen ute i solen med matsäck och härliga barn på utflykt, älskar mitt jobb :)

Efter jobbet åkte jag till Gränby och hämtade ut ett paket från polarn och Pyret och shoppade en massa vårfint till Astrid. Två jackor, strumpor och en mössa. Blev en tavelram från Gallerix också. Nu är det köpstopp!

Hemma väntade tacos och fredagsmys med mina älsklingar och nu är det helg igen, love it!!

Mysdag med mormor och Maja!
          Nya vårplagg till sötnosen!
 Tacofredag med mina hjärtan!
        Och godis till efterrätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar