lördag 9 maj 2015

Tacksam

Det har varit en fullspäckad dag från morgon till kväll. Jontes pappa har varit här på förmiddagen och hjälpt till att snickra staket på framsidan av huset. Sen åkte vi in på 2-årskalas kl 13 och firade Alva. Efter det var det dags att möta upp min kära bror och Vincent som kom med tåget från Skövde. Vi rastade av barnen i Stadsparken innan vi åkte hem till Björklinge för grillmiddag hos mina föräldrar. Det är så roligt och värmande att se hur fantastiskt kul Astrid och Vincent har tillsammans när de leker. Ligger nu utslagen i soffan och känner mig enormt tacksam för min fina familj som gör mig så lycklig! Sånna här fina dagar kan man leva länge på. 

Fikar med kompisen Freja hemma hos Alva 
Har hämtat Vincent på tågstationen 
           Glasspaus i Stadsparken 
                      Grillmiddag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar