fredag 29 maj 2015

Update!

Ännu en arbetsvecka har passerat och vet ni? Jag har endast två veckor och 4 dagar kvar att jobba. Jag har nämligen blivit beviljad graviditetspenning from 22/6 så då tar jag låååångledigt på sisisådär ett år! En underbar känsla! Magen växer så att det knakar och häromdagen tog jag en magbild på mig själv. Går in i v 29 imorgon och det sparkas och bökas för fullt där inne! Jag är inne i en riktig bebisbubbla och spanar bebiskläder och annat så fort jag får tillfälle. Beställde ett Babynest som kommer på posten nästa vecka! 




Har rensat bland bebiskläder hela veckan och idag är det dags att sälja av lite på loppis. Jag har bokat bord på Fyrisparks barnloppis tillsammans med en tjejkompis. Hoppas att det går åt så att jag får in lite pengar att handla nytt för till lillebror :) kom och köp av oss idag mellan 12-15! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar