söndag 14 juni 2015

Fester!

Nu är den här gravida mamman lite trött efter två dagar med festligheter! I fredags var det planeringsdag med jobbet hemma hos min underbara kollega Stina i Örbyhus. Senare på kvällen var det fest på jobbet med tre rätters middag och företagsevent. Mycket trevligt! 

Igår lämnade vi Astrid hemma hos mormor och morfar och styrde mot 30årsfest i Ramsta Bygdegård. Jocke och Carro skulle firas. Längesen som Jonte och jag var på festligheter tillsammans. Drog av en och annan dans till liveband b.l.a och åt och drack gott! Träffade många härliga vänner och bekanta och trots att jag varit nykter (och gravid) så har jag haft väldigt trevligt dom här dagarna! 

Nu väntar min sista arbetsvecka innan jag går på graviditetspenning. Mycket känslor. 

Planeringsdag med mina härliga                     arbetskollegor! En riktig sommardag! 

Utklädd till sjukhusclown på kvällen! 

Jag och min älskade sambo är redo för 
30årsfest! Långklänning till mig och skjorta till Jonte inhandlades under dagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar