torsdag 25 juni 2015

Sommar rea

Jag njuter av mina lediga dagar hemma. Försöker vila så mycket jag kan men det är mest full rulle! Veckan har bestått av barnmorskebesök, fika med några vänner och städ och plock hemma. Idag har jag och mamma tagit en tur till Fullerö och ätit lunch på Gränby. Det är riktigt bra rea i många butiker nu och vi fastnade såklart inne på Polarn och pyret. Dom har 70 % på massor av fina plagg så jag och mamma kom därifrån med varsin påse! Kan verkligen rekommendera er att passa på att åka dit om ni vill fynda! 

Pappan i huset är på golfbanan efter jobbet och jag och Astrid ska strax iväg till lekparken innan middagen. Ikväll packar jag väskan och ställer alarmet på 06.00 för imorgon drar jag till ULLARED!!!!!!!! 

Lunch på Gränby med fina mamma idag
Fyndade denna fina shortsdress till Astrid! 120 kr istället för 249! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar