lördag 28 november 2015

EGENTID

Äntligen har den här mamman haft lite välbehövlig egentid. Jag tog med mig mamma, som är den bästa jag vet, till Gränby centrum för lite shopping. Hade 3 timmar på oss innan det var dags för mig att vara hemma igen för att mata bebis. Han tar fortfarande inte flaskan utan det är bara mina tuttar som gäller vilket gör att jag är lite låst... Men vi gjorde många fynd och hann med en fika i lugn och ro också! Jag köpte en jacka till mig själv och så blev det några små julklappar till barnen. Så skönt att få vara för sig själv en stund, kände mig dock tom utan barnvagn och skötväska! 

På eftermiddagen kom mormor och morfar över med en namnsdagspresent till Astrid som hon blev så glad över, en massa nytt pyssel som hon gillar! 

Vi hade noll fantasi och ingen ork att laga mat idag så det blev pizza från pizzerian! 

              Redo för shopping! 
              Pyssel med morfar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar