lördag 14 november 2015

Lördagsshopping

Imorse kom jag ner till framdukad frukost, smoothie, kokta ägg och mackor med prickig korv! Efter lite städning hör hemma så packade vi in oss i bilen och styrde mot Ikea. Vi har börjat prata om att renovera köket så småningom och ville ha lite inspiration. Köpte lite nya växter och ljus och deras kanelbullar och pizza från frysdiskarna med hem, har blivit tokig i det! Jag hann även springa in på hm vid boland city och köpa ett par nya byxor och en tröja till mig själv. Det var evigheter sen som jag köpte något nytt till mig själv, det är roligare att shoppa till barnen. Min kropp har förändrats sen graviditeten men i lite nya kläder kanske jag kan känna mig lite fin... Har samlat på mig både bristningar och degig mage.... Får försöka komma i form. 

Nu har pappan åkt iväg för att kolla på fotbollsmatchen på friends arena och vi väntar på att mormor ska komma och göra oss sällskap. 

Trevlig lördag på er! 

            Astrid är sig själv igen! 


Slimmade gröna jeans och en mönstrad top i kort modell från HM fick följa med hem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar