måndag 16 maj 2016

Mysmåndag

Idag har det varit en sån där dag som jag känner att mammaledigheten aldrig ska ta slut! Regnet öste ner imorse och Astrid fick vara ledig från förskolan och hänga med till öppna förskolan vid församlingshemmet. Så mysigt med sångstund, fika, sopplunch och att hänga med en massa mammor och barn som vi känner! När vi kom hem vilade vi en stund och har på eftermiddagen bakat kladdkaka, spelat spel, bakat med play do och bara haft en mysdag hemma tillsammans. Tar vara på varenda dag jag får vara tillsammans med barnen för efter sommaren är det dags att börja jobba igen... Tiden springer iväg alldeles för fort. 

Har jag berättat att jag börjat rida föresten? Måndagar 19.30 rider jag i Bälinge, såååå roligt och jag längtar varje vecka efter att få komma iväg! Ikväll är det dags igen!! 

Imorse invigde jag min nya regnjacka från lager 157
Astrid hjälpte mig att svänga ihop världens godaste kladdkaka!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar