lördag 21 maj 2016

Roligheter!


Vi har gjort en hel del mys och roligheter  i veckan. I onsdags åkte vi och hälsade på Cicci och barnen efter att jag hämtat Astrid på förskolan. Där blev det fruktsallad, lekparkshäng och mys i deras trädgård, en bra eftermiddag! Köpte en gunga till Kevin för någon vecka sen som jag satte upp hemma i gungställningen häromdagen. I torsdags hängde jag och Kevin hemma hos Charlotta på förmiddagen, mös med vattenmelon och snackade en massa! På eftermiddagen svidade vi om för 25års firande på mitt jobb! De hade ordnat med musik, snacks, glass, dans, teater och en massa annat kul! Riktigt lyckat! 

Finaste Kevin blev ju 9 månader i fredags, så himla fort det går....

Igår var det tydligen dags för min mens att komma tillbaka.... Det har ju varit så skönt att slippa den i typ 1,5 år.... Inte konstigt att jag varit på lite dåligt humör i veckan... Hormoner som spökar igen.. Usch...

Igår lämnade vi Astrid hos farmor och åkte vidare till Järlåsa för examensfest för Jannika. Kevin hade vi med oss och han charmar alla som vanligt! Vid 23tiden tackade jag och Kevin för oss och jag körde hem och lämnade Jonte kvar. 

Idag tar vi en lugn förmiddag hemma och sen åker vi in till stan och möter upp farmor och Astrid och vidare för ridlekis! 

Mysonsdag med Elvin och Ebbe
               Gung gung!
Blomplockning påväg hem från förskolan
Mina fina kollegor! 

Astrid cyklar numera i full fart utan stödhjul! Så duktig, och snabbt går det! 
Jonte överraskade med rosor i fredags! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar