tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Vilken skillnad det var att sluta 14.30 istället för 16.30 idag. Det känns skönt med lite kortare dagar och lite mer tid att vila och rå om sig själv. Längtar mer och mer efter att få vara mammaledig nu! Det är alla hjärtans dag idag och jag och Jonte har kommit överens om att inte göra så stor affär av den dagen- och så kommer karln hem med jordens största blom bukett och en jättefin mammatröja till mig! Han tyckte att jag skulle ha det när jag är gravid och allt! Han är verkligen den mest omtänksamma och kärleksfulla kille jag träffat! Älskar honom så oerhört mycket! Själv hade jag lite brist på fantasi :( men gjorde iallafall en god middag till oss bestående av kycklingfilé, ris, paprika och chili sås och vitlöksbsguetter. Lite vardagslyx och mys tillsammans iallafall. På kvällen traskade jag över till mormor med tulpaner och wienerbröd och hälsade på. Det var uppskattat!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar