torsdag 16 februari 2012

Snöuteritt och mysig kväll

Jag har haft en jättebra dag! Slutade jobba kl 13 och åkte till stallet för uteritt i snön tillsammans med Evelina och Primus. Vi tog en långis till skogen och Chili höll sig i skinnet och var riktigt lugn! Han kanske var trött sen hoppträningen med Cicci igår :) kunde då såklart inte låta bli att ta en liten galopp på hemvägen. Härligt i djupsnö! Väl klar med allt i stallet så stannade jag och hälsade på Michaela. Vi fikade gott ( hon hade gjort en grymt god fruktsallad) och vi pratade en massa "bebis". Timmarna flög iväg som vanligt och jag var inte hemma förrän efter 21 igen! Supertrevligt!


Michaela har en jättefin hund som heter Collin.






1 kommentar:

  1. den där fina vovven har jag gosat med som valp ;) kommer från maja där jag hade penny!ses på måndag...puss o kram

    SvaraRadera