tisdag 22 mars 2011

Lera...

PUST, vilken dag jag har haft! Det tar på krafterna att jobba med barn vill jag lova, och jag kan tänka mig att det är både jobbigt och roligt att ha egna barn också när dom härjar 24 timmar om dygnet :) Det har varit över 10+grader idag vilket är otroligt skönt eftersom snön smälter och våren är påväg men jösses vad skitigt och lerigt det är överallt, på jobbet, i stallet och så ska vi inte tala om bilen som inte ens är grön längre :/ Gummistövlar är en bra grej att ha nu! Jag har precis kommit hem från stallet. Fick ridsällskap av Elin idag så vi skrittade ut en sväng först och trimmade i ridhuset sen. Testade ett annat bett på Chili idag som jag har hört mycket om (lånade av Ninna). Scourrierbett heter det med dubbla bettringar. Kändes riktigt bra att trimma på! Nu ska jag och Jonte laga mat innan jag däckar för kvällen...

                          Lervälling ute nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar