lördag 12 mars 2011

Lite besviken..

Jag hade förberett mig och sett fram emot att hoppträna för Kg Svensson imorgon men han har gått och blivit sjuk så kursen blev inställd :( Typiskt när Chili känts så himla fin i veckan. Men det är bara att ta nya tag och trimma vidare och hoppas på ett nytt träningstillfälle längre fram. Jag och mamma har iallafall haft en supertrevlig dag på stan, hittat allt vi letat efter + lite till, fikat på Storken och fått ont i benen! Jag tog en promenad i det härliga vädret både till stan och tillbaka så nu är jag hemma och ska ta igen mig ett tag, det tar på krafterna att springa i affärer! Mamma och pappa tar stallet idag och ikväll kommer brorsan och Linnea hit och käkar tacos och tittar på finalen av melodifestivalen, Må bäste man vinna! Jag håller nog på någon av dom här snygga grabbarna!
                           
                           Erik Saade

Danny

Brolle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar