tisdag 1 mars 2011

Träningsrapport

Klockan är mycket och jag borde egentligen ligga till sängs men tänkte ge en kort träningsrapport från kvällens hoppträning iallafall! Vi jobbade över cavalettis på böjt spår i trav och galopp som framridning och travhoppade ett räcke med travbom innan, la därefter in att hoppa en oxer med galoppbom framför. På slutet blev det en bana i form av lydnad och svängar. Det känns som ett bra beslut av mig att vänta med tävlingssäsongen till april så att jag hinner få till formen lite bättre då Chili behöver bli rundare när jag svänger. Nu har jag en månad till på mig att trimma och finslipa, det är ju inga stora saker vi pratar om! Jag är nöjd med kvällens träning! Nu ska jag gå och sova, har mycket att stå i på jobbet imorgon...
                     
                  Snart är vi på g igen!

1 kommentar: