torsdag 16 juni 2011

25!!!!!!!!!




Jag har haft mycket att stå i de senaste dagarna för igår fyllde jag 25, kan ni förstå hur gammal man har blivit!!! Det var full rulle hela dagen! På jobbet blev jag uppvaktad av arbetskollegor och barn i söta kalashattar som sjöng för mig på förmiddagen och på kvällen hade jag öppet hus här hemma för familj och vänner (c.a 20 peroner) som bjöds på smörgåstårta, dryck och en massa annat gott. Jag blev riktigt uppvaktad och hade en grym födelsedag med en massa fina presenter, tack alla underbara som gjorde min dag så bra och en extra guldstjärna till alla som trängde ihop sig så duktigt i lägenheten så att alla fick sittplats, finns det hjärterum så finns det stjärterum :) och vet ni vad det bästa är?? Jag är lycklig ägare till en iphone 4!!! Tack underbara mamma och pappa. Jag är lycklig som ett litet barn och svävar fortfarande på moln! Idag är jag trött efter gårdagens långa firande så det var skönt med kort dag på jobbet. Nu ska jag ägna eftermiddagen åt att ta reda på mina fina presenter och tvätta kläder.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar