söndag 5 juni 2011

Njuter!

Jag njuter till fulla drag av mina lediga dagar och gör mysiga saker varje dag! Låt det aldrig ta slut! Snor Jontes mobil så ofta jag kan och mobilbloggar :) Igår hade vi en skön dag vid Fjällnora, alldeles för kallt i vattnet för att bada men härligt att sola, doppa fötterna och ha picknick! På kvällen kom Linnea över och grillade gott tillsammans med mig och Jonte här hemma. Vi åt fläskfile, potatissallad och grillade grönsaker. Till efterätt blev det grillad banan med choklad såklart, jättegott! Sen kollade vi på tv, snackade skit och mumsade chips tills klockan blev alldeles för mycket så Linnea sov över på soffan! I förmiddags umgicks vi ännu mera och avnjöt jordgubbar och mjölk till frukost! Vid 1 tiden trampade Linnea hem medans jag och Jonte begav oss ut på en liten roadtrip med bilen. Vi avslutade med fika vid hammarskogs herrgård innan vi åkte hem igen! Lämnade av Jonte på studenternas där det var fotbollsmatch och själv tänker jag bege mig ut till stallet nu, ridsugen :)


Härligt att umgås mycket när vi är lediga <3




2 kommentarer:

  1. Och det är bara 18 (tror jag) arbetsdagar kvar till SEMESTERN!!! Puss!!

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!
    Vilken trevlig blogg du har :)
    Jag länkade till din blogg i från min, Hoppas det är ok.
    Kram/Anette

    SvaraRadera