söndag 19 juni 2011

Hemma igen!



Nu är jag hemma igen efter en mysig helg i Mariefred. Allt har varit jättelyckat och vi har haft super tur med vädret, sol hela dagen igår och dagens regnväder började när jag ridit färdigt! Chili är en klippa att ha med sig som vanligt och sköter sig så bra när man är borta, dock så trodde han först att kutterspånet i boxen var till för att äta och inte att kissa och bajsa på, haha, sötis! Jag är nöjd med helgens resultat och min ridning trots att jag hade retliga 4 fel i båda 110klasserna och var så nära omhoppning... I 120:n igår var han en riktig kämpe! Nu får han ta det lugnt i några dagar innan vi trimmar på igen. Han har varit riktigt fin att rida hela helgen. Borta bra men hemma bäst (jag har inte sovit så bra inatt..) Jonte överraskade med skumbad, tända ljus och middag när jag kom hem, då vet man att man varit saknad, kärlek! Nu ska vi bara mysa och umgås resten av kvällen! Imorgon väntar jobb till stängning.....




Chili i boxen

Mamma relaxar med jordgubbar utanför stugan mellan klasserna!





Vi äter middag på samma restaurang varje år :)




2 kommentarer:

  1. ååh härlig helg ni haft! synd på dessa förargliga 4 fel..:/ Hon heter susanne, jobbar med människor, är riktigt bra och trevlig :)

    SvaraRadera
  2. Oh, så mysigt att vara iväg på meeting!

    SvaraRadera