söndag 7 augusti 2011

Helgpyssel!

Idag regnar det (behövs verkligen) så jag fick äntligen ärslet ur vagnen att städa här hemma! Har även hunnit storhandla och tvätta den här helgen vilket känns skönt att ha avklarat innan en ny arbetsvecka börjar! Och vet ni vad jag ska göra imorgon? När jag fyllde 25 så fick jag ett presentkort av Jonte att gå och tatuera mig och nu finns det ingen återvändo!!! Jag har bokat tid så imorgon eftermiddag är det dags, då sitter jag hos tatueraren och blir gaddad, PIRR i magen!!! Idag har vi varit på några lägenhetsvisningar igen, roligt. Efter det mättade vi magarna med hemmagjord nachostallrik, supergott! Vi lyxar med kladdkaka till efterätt, nästan lite mysigt att det regnar ute! Ska ta mig till stallet senare i eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Ja men jag jobbar till 18 så ska höra om jag kan vara med senare:)

    SvaraRadera