onsdag 3 augusti 2011

Höstförändringar

Det är lite nya saker på gång inför hösten, jag ska gå upp i tid på jobbet och börjar f.r.o.m v.33 att jobba 100%, VÄLKOMMEN till verkligen, HEJ DÅ glasstiderna! Men det är ett eget val och klirr i kassan som behövs! Sen trivs jag otroligt bra på mitt jobb också så jag är redo för nya utmaningar! Har fått kika på det nya schemat på planeringen idag och konstaterat att jag nog kommer få det ganska bra ändå! Förändringar på hästfronten blir att jag skaffat mig lite avlastning/ridhjälp en dag i veckan av Desire Åsroth som kommer att rida Chili. Hon har ridit honom 2 gånger nu och det funkar utmärkt! Känns skönt med någon som rider honom så bra! Hon har ridit ett rejält ridpass i ridhuset på honom ikväll, jätteroligt att bara sitta och titta på :) Jag känner mig väldigt nöjd och tillfreds med mina beslut. Nu blir det pizzamackor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar