söndag 16 september 2012

Dopet!

Astrids dop blev sååå lyckat igår! Hon skötte sig exemplariskt i kyrkan, bara tittade sig omkring med stora ögon och sa inte ett knyst när hon fick vatten på huvudet! Jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna när dom spelade vår inledningslåt "Himlen är oskyldigt blå" med Ted Gärdestad när vi gick in i kyrkan och tittade ut över våra nära och kära. Det var väldigt känslosamt och fint då det fick mig att minnas min barndom och uppväxt i Björklinge. Efteråt blev det fika i församlingshemmet där vi fick bjuda våra gäster på smörgåstårta och kaffe och kaka. Astrid fick så fina doppresenter från allihopa. Ska försöka ta mig samman under dagen och ta rätt på allt! Vet inte hur jag ska tacka er alla som närvarade och gjorde Astrids dop så perfekt! Det är en dag som jag aldrig kommer att glömma! Kärlek till er alla <3 Här är några bilder att njuta och minnas från gårdagen. Nu är vår finaste Astrid Alicia döpt!!















































1 kommentar:

  1. Michaela17/9/12

    Vad fina ni var! Ska bli kul att höra mer om dopet sen när vi ses :D
    Kramar till både dig och Astrid från oss!
    // Michaela & Tuvalie

    SvaraRadera