måndag 3 september 2012

Hälsat på mitt jobb!!

Idag har jag och Astrid varit på jobbet och hälsat på. Jag och Anna var ditbjudna på lunch då jobbet hade planerings dag. Roligt att träffa alla arbetskollegor! Skum känsla bara, att jag inte har eller ska jobbat på väldigt länge! Tänker verkligen ta tillvara på den här tiden med min lilla flicka... När vi kom hem igen så låg det en avi från posten innanför dörren så vi tog en promenad med vagnen och hämtade ut paketet från Tradera- Laban babygymmet hade kommit!!! Astrid har legat i det en lång stund nu på eftermiddagen så det verkar poppis!











1 kommentar:

  1. Åh så mysigt med babygym, Eliah ligger också i sitt, men lite kortare stunder, sen tröttnar han:) Hur går det för er med allt? Har mammagruppen & öppna förskolan börjat?

    Kika gärna in hos mig & var med & tävla till Astrid:)

    Kram Emma

    SvaraRadera