söndag 18 november 2012

Uteritt och kvällsbesök

Startade söndagen med att åka ut till stallet på förmiddagen. Jag och Ida.b hade bestämt att vi skulle rida ut tillsammans. Skönt att få komma ut. Det blir både tjejsnack och en hel del galopp och bus på våra ridturer :) Väl hemma i stan igen blev det varm dusch och lite egentid innan Jonte och Astrid kom hem från farmor och farfar, då lagade vi middag innan Jonte åkte iväg på match. På eftermiddagen kom Linn över och hälsade på. Kände att jag behövde en dos umgänge med någon av mina vänner. Vi fikade och pratade och underhöll min lilla virvelvind, välbehövligt! Ny väntar ett nytt avsnitt av Solsidan!!








2 kommentarer:

  1. Hej. Ja visst serru. Jag bor i Nyby med min familj, du/ni då?
    Har du egen häst?

    SvaraRadera
  2. Okej, vad roligt. Ja tiden räcker inte till alltid med barn.
    Ja jag har egen häst men jag har slutat rida honom nu dels för att blir 21 år nästa år och börjar bli skruttig och för att tiden inte räckte till alls längre när jag började jobba.

    Viggo blir 1½ i månadsskiftet.

    SvaraRadera