tisdag 7 maj 2013

Stressad

Dagarna går i ett och vi har mycket att stå i här hemma. Stressad är bara förnamnet av vad jag är just nu.. Pust! På torsdag rullar vi ner till Halmstad där vi är bjudna på dop av Christopher och Jennys lilla Lovisa. Dopet är på lördag och innan det ska vi hinna fira Jontes morfar som fyller 85 år, träffa släkten där nere och höjdpunkten på hela resan är att jag ska åka och hälsa på och rida min fina Chili!! Det ska bli så roligt att träffa honom!

Idag när jag kom hem från jobbet så kollade vi det sista med Lotta och Hasses bil inför resan, känns skönt ( och ekonomiskt) att vi får plats allihopa+ Astrid i en bil. Det blev en sväng på Gränby centrum med lite shopping inför resan. Nu är jag helt slut igen och ska avnjuta några timmars sömn innan det är dags att åka och jobba igen. Imorgon väntar utflykt med djur och grillade hamburgare med våra förskolebarn! Det blir mysigt! Bästa jobbet såhär års!

Sommarvärme idag! Astrid är nu redo för sol och bad! Baddräkt och solhatt shoppades för presentkort på Name it idag!



Sen blev det hamburgemiddag ute i finvädret innan vi åkte hem!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar