torsdag 16 maj 2013

Utflykt och underbar eftermiddag!

Vilken dag!

Vi har varit på utflykt med alla förskolans barn+föräldrar till Barnens bruk idag. Strålande sol, picknick, tipspromenad och en massa lek gjorde dagen superlyckad! När jag kom hem väntade Michaela och Tuvalie som jag hade en inbokad date med. Vi tog våra city mini vagnar och promenerade ner till stadsparken ( gjorde ett glasstopp på raggartorget) Väl i Stadsparken så släppte vi lös tjejerna som fick leka av sig, gunga och bara ha det härligt i solen. Jag älskar verkligen den här årstiden, varmt och ljust länge på kvällarna. Man har energi och kan utnyttja hela dagen och kvällen på ett helt annat sätt. Det var lika trevligt som vanligt att få hänga med fina Michaela och Tuvalie. Nu blir det dusch och bums i säng för min del. Imorgon är det 1fredag, hoppas att vädret håller i sig!

Några av mina fina kollegor käkade lunch i solen, vi jobbade verkligen inte ihjäl oss idag!








Sen kom den här sötnosen och hälsade på!





Gott med glass!


Bästa vagnarna ;)

















En jättehärlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar