onsdag 1 maj 2013

Valborg

Förra året på Valborg så var jag nyförlöst och hade ont lite här och var, så något valborgsfirande var inte att tala om! Jag satt hemma i soffan och ammade!

I år jobbade jag till kl 15 och sen fick vi finbesök från Skövde! Min bror Emil med familj kom hit för att fira Valborg med oss, väldigt trevligt! Vi njöt av god mat och findricka här hemma och kusinerna lekte och hade roligt tillsammans. Ute var det kallt och blåsigt så jag var inte ett dugg avundsjuk på dom som tillbringade dagen fulla i en park. Det är jag färdig med. Vi hade det så himla mysigt tillsammans och man önskade att det var några fler timmar på dygnet att få umgås med sina fina.

Kusin Vincent på besök!


Dom här fina converseskorna fick Astrid i försenad ettårspresent av morbror Emil med familj! Tack så jättemycket!


Lek och bus!


Och lite mys











Vi åkte på tivoli i gränby och spelade på chokladhjul, utan vinst...





Sen tog vi en promenad runt 4h innan vi åkte hem


Charmknutte!


På Valborg är jordgubbar ett måste!








Vi avrundade kvällen med varsin drink innan vi somnade!


Mycket trevlig Valborg på alla sätt, och jätteroligt att träffa brorsan med familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar