fredag 4 december 2015

Tomt här hemma

Pappan i huset åkte till Danmark på julbord med jobbet imorse och Astrid blev upphämtad av farmor för att sova över där. Kvar här hemma är det bara jag och Kevis, väldigt tomt och tyst är det, inga som håller låda och busar runt! Jag bjöd över Linnea, min underbara vän som jag inte träffat på länge. Vi pladdrade och skrattade som bara vi kan och hade massor av skvaller att ta igen! Vi halvtittade på Idolfinalen och åt en massa gott. Så mysigt att få umgås bara vi två några timmar! 

 får vi se vad morgondagen har att erbjuda. Ska nog umgås med mamma. Jag börjar med amning i soffan till Nyhetsmorgon innan jag äter frukost. Jonte och Astrid kommer inte hem förrän lördagkväll...

Astrid packade sin resväska och gjorde sig redo för övernattning hos farmor igår, älskade unge! 


När Linnea och jag träffas äter vi favoriten " hajkbanan" ( banan med choklad i ugnen) längesen sist!! Kommer från gymnasietiden! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar